RADIONICA/ ADRIANA JOSIPOVIĆ (HR): EXTRAVAGANT FURIES

13., 14. i 16.10., 10-16h te 15.10., 10-14h Adriana Josipović (HR): EXTRAVAGANT FURIES @ Teatar &TD

Bijesni ste? Ili samo „prosječno“ ljuti i nezadovoljni? Preplašeni, paralizirani ili osupnuti svojom mračnom stranom? Uvijek ste htjeli kročiti „drugom stranom“, ali nikad se niste usudili? Prošećite, socijalizirajte i „izvedite“ svoje demone u sklopu četverodnevne radionice Extravagant furies.

Koristeći tehnike i metode fizičkog kazališta, kazališnog klauna, ali i aktivne imaginacije i samorazvojnih tehnika, polaznici će kroz individualne i kolektivne vježbe otkrivati svoj „mrak“, njegov imaginarni i energetski potencijal, te ga artikulirati jezikom individualnih etida. Radionica je namijenjena hrabrima, beskompromisnima i svima onima koji se „usude“!

Moćan ti postao si, mračne stvari u tebi osjećam. Yoda

Broj mjesta je ograničen, stoga se s kratkim motivacijskim pismom i osobnim podacima (ime, prezime, datum rođenja, zanimanje/studij, kontakt) prijavite na e-mail edukultura.sc@gmail.com do 6.10.2016. u ponoć. Sudjelovanje je besplatno, ali nećemo odbiti vašu donaciju ukoliko nas odlučite podržati.:)

Adriana Josipović (1980., Zagreb) izvođačku izobrazbu stječe unutar edukacije po metodama Grotowskog, Strasberga, Čehova, Stanislavskog i Lecoqa, pod mentorstvom brojnih inozemnih i domaćih umjetnika. Članica je HDDU-a, međunarodnog izvođačkog kolektiva International Theater Observatory pod vodstvom Sergeia Kovalevicha (RU/FR), međunarodnog izvođačkog laboratorija DREAMLAB pod vodstvom Male Kline (SLO/BEL) kao i umjetničkog kolektiva Somagram pod vodstvom Laure Potrović (FR/HR). Članica je istraživačko-izvođačke fokus grupe pod vodstvom dr. Caroline Gatt i mentorstvom dr. Ang Gey Pin na Odsjeku antropologije Sveučilišta u Aberdeenu (SCO). Jedna je od osnivačica umjetničke organizacije Tvorba Otvorenih Konstrukata – TOK te vanjski suradnik plesne belgijske kompanije Cie Felicette Chazerand (Brussels). Autorica je, izvođačica, mentorica i asistentica brojnih predstava i performansa u Hrvatskoj i inozemstvu.

2

5